O firmie Kontakt
 
 
Oferta handlowa Katalogi do pobrania Certyfikaty do pobrania Polecane produkty   Bezpłatne katalogi, foldery

  OFERTA

  POLECANE PRODUKTY



Przemysłowe hamulce tarczowe ->

Pneumatyczne


Przemysłowy hamulec tarczowy PPS5/H
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS5/H

Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny.
Tłoki zintegrowane.
Powierzchnie zabezpieczone przed korozją.
Okładziny cierne bezazbestowe
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 14 [Nm]
  • Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.133
  • Przyłącze dla sprężonego powietrza: dla średnicy zewnętrznej 4,3 mm
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar: 0,4 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 6 mm

Przemysłowy hamulec tarczowy PPS10/H
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS10/H

Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny.
Tłoki zintegrowane.
Powierzchnie zabezpieczone przed korozją.
Okładziny cierne bezazbestowe
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 90 [Nm]
  • Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.101
  • Przyłącze w kształcie litery L dla średnicy zewnętrznej 6 mm
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar: 1,1 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Przemysłowy hamulec tarczowy PPS15/H
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS15/H

Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny.
Okładziny cierne bezazbestowe.
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 450 [Nm]
  • Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.117
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 124 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar: 4,6 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Przemysłowy hamulec tarczowy PPS20/V
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS20/V

Ciśnienie wytwarzane za pośrednictwem sprężonego powietrza doprowadzonego poprzez zawór otwierany sprężyną.
Membranowy element ciśnieniowy.
Elementy cierne bezazbestowe.
Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 700 [Nm]
  • Nr. okładzin ciernych: 4457.103.161
  • Podłączenie sprężonego powietrza: G 1/4"
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 120 cm3
  • Ciężar: 4,8 kg.
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.

Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/HA
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/HA

Ciśnienie wytwarzane za pośrednictwem sprężonego powietrza doprowadzonego poprzez zawór otwierany sprężyną.
Cylinder główny z płaskim tłokiem.
Automatyczna regulacja pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin.
Elementy cierne bezazbestowe.
Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
  • Nr. okładzin ciernych: 4457.901.135
  • Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
  • Ciężar: 12,3 kg.
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.

Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/VA
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/VA

Ciśnienie wytwarzane za pośrednictwem sprężonego powietrza doprowadzonego poprzez zawór otwierany sprężyną.
Cylinder główny z płaskim tłokiem.
Automatyczna regulacja pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin.
Elementy cierne bezazbestowe.
Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
  • Nr. okładzin ciernych: 4457.901.103
  • Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
  • Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
  • Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
  • Ciężar: 12,3 kg.
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.

Przemysłowy hamulec tarczowy NSP10/HR
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP10/HR

Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie sprężonym powietrzem.
Sworzeń gwintowany, obciążony sprężyną kompensuje zużycie zespołu ciernego podczas hamowania.
Powierzchnie zabezpieczone przed korozją.
Zespoły cierne bezazbestowe.
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 50 [Nm]
  • Nr. części dla zacisków hamulcowych: 4457.109.102
  • Podłączenie sprężonego powietrza: Przyłącze w kształcie litery L do średnicy zewnętrznej 6 mm
  • Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 8 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar: 1 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Przemysłowy hamulec tarczowy NSP20/VR
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP20/VR

Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za pomocą sprężonego powietrza.
Ręczna regulacja przeciwdziałająca wpływowi zużycia bloku ciernego.
Zespół cierny bezazbestowy.
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 610 [Nm]
  • Nr części: szczęki hamulcowe: 4457.103.907
  • Podłączenie sprężonego powietrza G 1/4"
  • Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 7 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 17 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar: 5 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/HR i NSP30/HA
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/HR i NSP30/HA

Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za pomocą sprężonego powietrza.
Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania.
Zespół cierny bezazbestowy.
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
  • Szczęki hamulcowe NSP30/HR z ręczną regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
  • Nr części 4457.901.116
  • Szczęki hamulcowe NSP30/HA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
  • Nr części 4457.901.129
  • Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
  • Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 8 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar 13 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/VR i NSP30/VA
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/VR i NSP30/VA

Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za pomocą sprężonego powietrza.
Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania.
Zespół cierny bezazbestowy.
Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
  • Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
  • Szczęki hamulcowe NSP30/VR z ręczną regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
  • Nr części 4457.901.105
  • Szczęki hamulcowe NSP30/VA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
  • Nr części 4457.901.126
  • Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
  • Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 8 bar
  • Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
  • Ciężar 13 kg
  • Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm

Typ MICRO - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ MICRO - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania:
= F*(promień tarczy [m] - 0.011)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 13 mm
Stała wydajność cieplna: QC=0.2 kW
  • Siła hamowania: 148 N przy 6 bar

Typ MPA - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ MPA - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.024)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 6 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 6 mm
Stała wydajność cieplna: QC=1.0 kW

Siła hamowania:
  • MPA: 556 N przy 6 bar
  • MPA-05: 1516 N przy 6 bar
  • MPA-1: 3888 N przy 6 bar

Typ A - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ A - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.03)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 16 mm
Stała wydajność cieplna: QC=1.7 kW

Siła hamowania:
  • A05: 1730 N przy 6 bar
  • A1: 4100 N przy 6 bar
  • A2: 8000 N przy 6 bar
  • A3: 13700 N przy 6 bar

Typ B - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ B - pozytywny


Typ C - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ C - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.044)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 14 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 11 mm
Stała wydajność cieplna: QC=5.5 kW

Siła hamowania:
  • C300: 5400 N przy 6 bar
  • C600: 13200 N przy 6 bar
  • C1200: 22500 N przy 6 bar

Typ D - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ D - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.033)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 11 mm
Stała wydajność cieplna: QC=3.4 kW

Siła hamowania:
  • D05: 1600 N przy 6 bar
  • D1: 3800 N przy 6 bar
  • D2: 7500 N przy 6 bar
  • D3: 12700 N przy 6 bar

Typ E - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ E - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.065)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 13 mm
Stała wydajność cieplna: QC=20 kW

Siła hamowania:
  • E3: 20180 N przy 6 bar
  • E4: 36600 N przy 6 bar

Typ F - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ F - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.033)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 11 mm
Stała wydajność cieplna: QC=3.4 kW

Siła hamowania:
  • F05: 1600 N przy 6 bar
  • F1: 3800 N przy 6 bar
  • F2: 7500 N przy 6 bar
  • F3: 12700 N przy 6 bar

Typ G - pozytywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ G - pozytywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.062)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 10 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 10 mm
Stała wydajność cieplna: QC=14 kW

Siła hamowania:
  • G1: 3610 N przy 6 bar
  • G2: 7200 N przy 6 bar
  • G3: 12500 N przy 6 bar
  • G3.5: 19000 N przy 6 bar

Typ MPA-N - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ MPA-N - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.024)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 6 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 6 mm
Stała wydajność cieplna: QC=1 kW

Siła hamowania:
  • MPA-N: 970 N przy 6 bar
  • MPA-N1: 2750 N przy 6 bar

Typ A - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ A - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.03)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 14 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 16 mm
Stała wydajność cieplna: QC=1.7 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • A-1N: 2750 N przy 6 bar
  • A-2N: 5500 N przy 6 bar
  • A-3N: 10970 N przy 6 bar

Typ B - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ B - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.032)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 14 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 16 mm
Stała wydajność cieplna: QC=1.7 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • B-1N: 1300 N przy 6 bar
  • B-2N: 2600 N przy 6 bar

Typ D - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ D - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.033)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 14 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 11 mm
Stała wydajność cieplna: QC=3.4 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • D-1N: 2625 N przy 6 bar
  • D-2N: 5250 N przy 6 bar
  • D-3N: 10400 N przy 6 bar

Typ E - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ E - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.065)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 12 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 13 mm
Stała wydajność cieplna: QC=20 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • E-1N: 14150 N przy 6 bar
  • E-3.5N: 26600 N przy 6 bar
  • E-4N: 32800 N przy 6 bar

Typ F - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ F - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.033)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 14 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 11 mm
Stała wydajność cieplna: QC=3.4 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • F-1N: 2625 N przy 6 bar
  • F-2N: 5250 N przy 6 bar
  • F-3N: 10400 N przy 6 bar

Typ G - negatywny
.: Pokaż dane techniczne :.
 
Typ G - negatywny

Dynamiczny moment hamowania: = F*(promień tarczy [m] - 0.062)= [Nm]
Maks. ścieranie okładziny: 10 mm
Grubość nowej okładziny ciernej: 10 mm
Stała wydajność cieplna: QC=14 kW
Minimalne ciśnienie otwierające: 5 bar
Siła hamowania jest zależna od ilości zastosowanych sprężyn.

Siła hamowania:
  • G-2N: 5250 N przy 6 bar
  • G-3N: 10400 N przy 6 bar
  • G-3.5N: 19260 N przy 6 bar


   Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607