|
|
Sprzęgła zębate |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła zębate całkowicie stalowe |
Sprzęgło całkowicie stalowe składa się z dwóch połówek obudowy z
uzębieniem wewnętrznym. W obudowach sprzęgła pracują z minimalnym luzem pomiędzy zębami dwie piasty
posiadające ewolwentowe, baryłkowate uzębienie. Profil uzębienia jest tak skalkulowany, aby
skompensować błędy niewspółosiowości.
Charakterystyka: - dwukardanowe sprzęgło całostalowe z zębami
łukowymi
- wysokie momenty obrotowe przy niewielkich gabarytach sprzęgła
zakres
temperatur od - 20°C do + 100°C zastosowania: napędy pomp, sprężarki,
hutnictwo
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła zębate całkowicie stalowe |
Sprzęgło całkowicie stalowe składa się z dwóch połówek obudowy z
uzębieniem wewnętrznym. W obudowach sprzęgła pracują z minimalnym luzem pomiędzy zębami dwie piasty
posiadające ewolwentowe, baryłkowate uzębienie. Profil uzębienia jest tak skalkulowany, aby
skompensować błędy niewspółosiowości.
Charakterystyka: - dwukardanowe sprzęgło całostalowe z zębami
łukowymi
- wysokie momenty obrotowe przy niewielkich gabarytach sprzęgła
zakres
temperatur od - 20°C do + 100°C zastosowania: napędy pomp, sprężarki,
hutnictwo
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie wałów do
przeniesienia momentu obrotowego i nadają się szczególnie do kompensacji osiowych, promieniowych i
kątowych odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych, naciski na krawędziach zębów prawie nie występują,
dzięki temu sprzęgło pracując niemal się nie zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło o zębach łukowych
podwójnego Cardana
- do zespołów maszynowych ogólnego przeznaczenia oraz do stosowania w
hydraulice
- bezobsługowe
- kompensacja kątowych, radialnych i poosiowych odchyłek
łączonych wałów
- łatwy montaż wzdłuż osi wałów
- temperatura pracy -25 st. C do +100
st. C
- krótki czas dostawy dla otworów standardowych, tolerancja H7, rowek wpustowy wg normy
DIN 6885/1 - JS9
- otwory stożkowe i calowe do pomp hydraulicznych
- dla sprzęgła typu
BoWex M-C ochrona przeciwwybuchowa II 2G EEx c IIC T4 (ATEX 95)
Aby zobaczyć
wszystkie dostępne wykonania sprzęgieł BoWex proszę kliknąć "pokaż dane techniczne".
Karty katalogowe do pobrania
znajdują się pod zdjęciami. |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie wałów do
przeniesienia momentu obrotowego i nadają się szczególnie do kompensacji osiowych, promieniowych i
kątowych odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych, naciski na krawędziach zębów prawie nie występują,
dzięki temu sprzęgło pracując niemal się nie zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło o zębach łukowych
podwójnego Cardana
- do zespołów maszynowych ogólnego przeznaczenia oraz do stosowania w
hydraulice
- bezobsługowe
- kompensacja kątowych, radialnych i poosiowych odchyłek
łączonych wałów
- łatwy montaż wzdłuż osi wałów
- temperatura pracy -25 st. C do +100
st. C
- krótki czas dostawy dla otworów standardowych, tolerancja H7, rowek wpustowy wg normy
DIN 6885/1 - JS9
- otwory stożkowe i calowe do pomp hydraulicznych
- dla sprzęgła typu
BoWex M-C ochrona przeciwwybuchowa II 2G EEx c IIC T4 (ATEX 95)
Aby zobaczyć
wszystkie dostępne wykonania sprzęgieł BoWex proszę kliknąć "pokaż dane techniczne".
Karty katalogowe do pobrania
znajdują się pod zdjęciami. |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie do przeniesienia
momentu obrotowego i nadają się szczególnie do wyrównania osiowych, promieniowych i kątowych
odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych naciski na krawędziach zębów prawie nie występują, dzięki
temu sprzęgło pracując niemal się nie zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło do połączeń
silników spalinowych i pomp hydraulicznych
- do wszystkich napędów hydrostatycznych oraz
maszyn budowlanych
- wysoka sztywność i odporność na wpadanie w
rezonans
- bezobsługowe
- poliamidowy kołnierz o dużej wytrzymałości mechanicznej i
temperaturowej
- zwarta budowa
- łatwe w montażu
- dostępne specjalne kołnierze
przyłączeniowe
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie do przeniesienia
momentu obrotowego i nadają się szczególnie do wyrównania osiowych, promieniowych i kątowych
odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych naciski na krawędziach zębów prawie nie występują, dzięki
temu sprzęgło pracując niemal się nie zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło do połączeń
silników spalinowych i pomp hydraulicznych
- do wszystkich napędów hydrostatycznych oraz
maszyn budowlanych
- wysoka sztywność i odporność na wpadanie w
rezonans
- bezobsługowe
- poliamidowy kołnierz o dużej wytrzymałości mechanicznej i
temperaturowej
- zwarta budowa
- łatwe w montażu
- dostępne specjalne kołnierze
przyłączeniowe
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie do przeniesienia
momentu obrotowego i nadają się szczególnie do wyrównania osiowych, promieniowych i kątowych
odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych naciski na krawędziach zębów prawie nie występują, dzięki
temu sprzęgło pracując niemal się nie
zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło kołnierzowe (wymiary wg SAE) oraz wymiary
specjalne
- do stosowania w silnikach spalinowych
- kompensacja odchyłek położenia
- montaż osiowy bez dodatkowych
połaczeń śrubowych miedzy kołnierzem a piastą
- piasty sprzęgięł ze standardowego
typoszeregu BoWex
- otwory w tolerancji H7, rowek wpustowy wg normy DIN 6885/1 (JS9)
- dostępne twardości 40, 50 i 65 Shore A
- specjalne wykonania na
życzenie
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła BoWex z zębami łukowymi stanowią połączenie do przeniesienia
momentu obrotowego i nadają się szczególnie do wyrównania osiowych, promieniowych i kątowych
odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy
przemieszczeniach kątowych i promieniowych naciski na krawędziach zębów prawie nie występują, dzięki
temu sprzęgło pracując niemal się nie
zużywa.
Charakterystyka: - sprzęgło kołnierzowe (wymiary wg SAE) oraz wymiary
specjalne
- do stosowania w silnikach spalinowych
- kompensacja odchyłek położenia
- montaż osiowy bez dodatkowych
połaczeń śrubowych miedzy kołnierzem a piastą
- piasty sprzęgięł ze standardowego
typoszeregu BoWex
- otwory w tolerancji H7, rowek wpustowy wg normy DIN 6885/1 (JS9)
- dostępne twardości 40, 50 i 65 Shore A
- specjalne wykonania na
życzenie
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła Monolastic® kompensują odchyłki promieniowe i kątowe,
wytwarzając przez elastomer znikome siły przywracające. Dlatego też szczególnie dobrze nadaje się do
napędu pomp hydraulicznych w układach pojedynczych lub
wielostopniowych.
Mocowanie i centrowanie sprzęgła do koła zamachowego
silnika zapewnia bezpośrednio kołnierz sprzęgła.
Charakterystyka: - sprzęgło do pracy z
silnikami diesla / pompami hydraulicznymi do 30 kW
- montaż osiowy
- dostępne dla wałów pomp z wielowypustem wg SAE i DIN
- rozmiary
28, 32, 50-140, 50-170 z trzema otworami w kołnierzu
- rozmiar 30, 50, 65 wg SAE
6 1/2" to 11 1/2"
- dostępne elastomery o różnych twardościach
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła Monolastic® kompensują odchyłki promieniowe i kątowe,
wytwarzając przez elastomer znikome siły przywracające. Dlatego też szczególnie dobrze nadaje się do
napędu pomp hydraulicznych w układach pojedynczych lub
wielostopniowych.
Mocowanie i centrowanie sprzęgła do koła zamachowego
silnika zapewnia bezpośrednio kołnierz sprzęgła.
Charakterystyka: - sprzęgło do pracy z
silnikami diesla / pompami hydraulicznymi do 30 kW
- montaż osiowy
- dostępne dla wałów pomp z wielowypustem wg SAE i DIN
- rozmiary
28, 32, 50-140, 50-170 z trzema otworami w kołnierzu
- rozmiar 30, 50, 65 wg SAE
6 1/2" to 11 1/2"
- dostępne elastomery o różnych twardościach
|
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|