|
|
Sprzęgła przeciążeniowe, reduktory |
| Duża precyzja wykonania i wyjątkowa wytrzymałość, to określenia cechujące nasze sprzęgła przeciążeniowe. Zarówno motoreduktory i reduktory potrafią z nimi doskonale wspłpracować. Zapoznaj się z naszą propozycją poniżej: |
---|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe z wysokiej jakości
materiałów
- przenoszony moment obrotowy do 6800 Nm
- duża wytrzymałość i żywotność
okładzin ciernych
- powierzchnie metalowe ocynkowane i chromowane
- stosowane w
rozwiązaniach transportu bliskiego:
-
maszynach pakujących, - przemyśle
tekstylnym, - z reduktorami i motoreduktorami
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe z wysokiej jakości
materiałów
- przenoszony moment obrotowy do 6800 Nm
- duża wytrzymałość i żywotność
okładzin ciernych
- powierzchnie metalowe ocynkowane i chromowane
- stosowane w
rozwiązaniach transportu bliskiego:
-
maszynach pakujących, - przemyśle
tekstylnym, - z reduktorami i motoreduktorami
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe w wykonaniu przedłużonym
- długość
sprzęgła dokładnie wg wymagań klienta
- do podwójnych i potrójnych kół łańcuchowych
- do
kół wielopasowych
- stosowane w rozwiązaniach transportu bliskiego
- maszynach
pakujących,
- rozdrabniaczach
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe w wykonaniu przedłużonym
- długość
sprzęgła dokładnie wg wymagań klienta
- do podwójnych i potrójnych kół łańcuchowych
- do
kół wielopasowych
- stosowane w rozwiązaniach transportu bliskiego
- maszynach
pakujących,
- rozdrabniaczach
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło RUFLEX ze sprzęgłem ROTEX |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe jako połączenie wał-wał
- skrętnie elastyczne sprzęgło przeciążeniowe
- łatwy montaż wzdłuż osi
- łatwa nastawa momentu przy użyciu standardowych narzędzi
- zastosowania:
- reduktory i motoreduktory - napędy osi - maszyny drukarskie |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło RUFLEX ze sprzęgłem ROTEX |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe jako połączenie wał-wał
- skrętnie elastyczne sprzęgło przeciążeniowe
- łatwy montaż wzdłuż osi
- łatwa nastawa momentu przy użyciu standardowych narzędzi
- zastosowania:
- reduktory i motoreduktory - napędy osi - maszyny drukarskie |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło RUFLEX ze sprzęgłem BOWEX |
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe jako skrętnie sztywne, dwukardanowe,
połączenie wał-wał
- dwukardanowe, umożliwia kompensację dużych odchyłek
- korzystne cenowo, przciążeniowe połączenie wał-wał
- łatwy
montaż wzdłuż osi
- zastosowania:
- proste napędy o małej
prędkości |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło RUFLEX ze sprzęgłem BOWEX |
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe jako skrętnie sztywne, dwukardanowe,
połączenie wał-wał
- dwukardanowe, umożliwia kompensację dużych odchyłek
- korzystne cenowo, przciążeniowe połączenie wał-wał
- łatwy
montaż wzdłuż osi
- zastosowania:
- proste napędy o małej
prędkości |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
1. SYNTEX - wykonanie
podstawowe
Charakterystyka: - sprzęgło
przeciążeniowe do 400 Nm
- bezluzowe, skrętnie sztywne
- dostępne jako niesynchroniczne
lub synchroniczne
- zalecane zastosowanie ze sprzęgłem wyłącznika krańcowego
- do
wysokojakościowych napędów
- zastosowania:
- obrabiarki - napędy X-Y-Z - napędy
liniowe
2. SYNTEX z
kołem łańcuchowym
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe ze zintegrowanym kołem
łańcuchowym
- na zamówienie z ustawionym momentem obrotowym
- krótkie terminy dostaw dla
standardowych kół łańcuchowych
- zastosowania:
- transport bliski - przemysł tekstylny - serwonapędy
3. SYNTEX z kołem pasowym
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe z kołem pasowym
- na zamówienie z ustawionym momentem obrotowym
- zmniejszenie kosztów i liczby elementów dzięki zintegrowaniu koła pasowego
- zastosowania:
- napędy liniowe i osiowe - maszyny papiernicze i drukarskie |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
1. SYNTEX - wykonanie
podstawowe
Charakterystyka: - sprzęgło
przeciążeniowe do 400 Nm
- bezluzowe, skrętnie sztywne
- dostępne jako niesynchroniczne
lub synchroniczne
- zalecane zastosowanie ze sprzęgłem wyłącznika krańcowego
- do
wysokojakościowych napędów
- zastosowania:
- obrabiarki - napędy X-Y-Z - napędy
liniowe
2. SYNTEX z
kołem łańcuchowym
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe ze zintegrowanym kołem
łańcuchowym
- na zamówienie z ustawionym momentem obrotowym
- krótkie terminy dostaw dla
standardowych kół łańcuchowych
- zastosowania:
- transport bliski - przemysł tekstylny - serwonapędy
3. SYNTEX z kołem pasowym
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe z kołem pasowym
- na zamówienie z ustawionym momentem obrotowym
- zmniejszenie kosztów i liczby elementów dzięki zintegrowaniu koła pasowego
- zastosowania:
- napędy liniowe i osiowe - maszyny papiernicze i drukarskie |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło SYNTEX ze sprzęgłem ROTEX GS |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe jako połączenie wał-wał
- z bezluzowym sprzęgłem ROTEX GS
- skrętnie elastyczne
- montaż wzdłuż osi
- dostępne różne twardości łączników elastycznych
- zastosowania:
- napędy osi w obrabiarkach - motoeduktory - napędy liniowe |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło SYNTEX ze sprzęgłem ROTEX GS |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe jako połączenie wał-wał
- z bezluzowym sprzęgłem ROTEX GS
- skrętnie elastyczne
- montaż wzdłuż osi
- dostępne różne twardości łączników elastycznych
- zastosowania:
- napędy osi w obrabiarkach - motoeduktory - napędy liniowe |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Bezluzowe, skrętnie sztywne sprzęgło przeciążeniowe SYNTEX-NC |
SYNTEX-NC jest bezluzowym sprzęgłem przeciążeniowym, charakteryzującym się
niewielką masą i momentem bezwładności. Duże dopuszczalne średnice otworów na wały, zaciskowe
mocowanie ułatwiające montaż to główne cechy tego niezwykle kompaktowego sprzęgła przeciążeniowego.
Konstrukcja oparta o bezluzowe przeniesienie momentu obrotowego za pomocą kulek rozlokowanych w
gniazdach, umożliwia uzyskanie wysokiej powtarzalności działania i krótkich czasów reakcji przez
cały okres użytkowania sprzęgła. Głównymi obszarami zastosowań są najnowsze obrabiarki, urządzenia
sterujące i pozycjonujące, jak również maszyny pakujące i specjalnego
przeznaczenia.
Sprzęgło SYNTEX-NC występuję również w wykonaniu:
- ze sprzęgłem ROTEX GS - ze sprzęgłem TOOLFLEX - ze sprzęgłem RADEX-NC
Charakterystyka: - bezluzowe przeniesienie napędu
- lekka
konstrukcja
- praca na opadającym zboczu charakterystyki sprężyny
- zabezpieczenie
przeciążeniowe do 265 Nm
- niewielki moment bezwładności
- duże średnice otworów na
wały
- krótkie czasy reakcji
- wysokie momenty obrotowe pomimo niewielkich
gabarytów
- łatwe w montażu wykonanie z pierścieniem zaciskowym
- wykonanie
niesynchroniczne lub synchroniczne
- bezluzowe połączenie wał - piasta
- także z
bezluzowym sprzęgłem ROTEX-GS lub bezluzowym, skrętnie sztywnym
- sprzęgłem
RADEX-NC
- możliwy bezpośredni montaż np. kół pasowych (zintegrowane łożysko
kulkowe)
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Bezluzowe, skrętnie sztywne sprzęgło przeciążeniowe SYNTEX-NC |
SYNTEX-NC jest bezluzowym sprzęgłem przeciążeniowym, charakteryzującym się
niewielką masą i momentem bezwładności. Duże dopuszczalne średnice otworów na wały, zaciskowe
mocowanie ułatwiające montaż to główne cechy tego niezwykle kompaktowego sprzęgła przeciążeniowego.
Konstrukcja oparta o bezluzowe przeniesienie momentu obrotowego za pomocą kulek rozlokowanych w
gniazdach, umożliwia uzyskanie wysokiej powtarzalności działania i krótkich czasów reakcji przez
cały okres użytkowania sprzęgła. Głównymi obszarami zastosowań są najnowsze obrabiarki, urządzenia
sterujące i pozycjonujące, jak również maszyny pakujące i specjalnego
przeznaczenia.
Sprzęgło SYNTEX-NC występuję również w wykonaniu:
- ze sprzęgłem ROTEX GS - ze sprzęgłem TOOLFLEX - ze sprzęgłem RADEX-NC
Charakterystyka: - bezluzowe przeniesienie napędu
- lekka
konstrukcja
- praca na opadającym zboczu charakterystyki sprężyny
- zabezpieczenie
przeciążeniowe do 265 Nm
- niewielki moment bezwładności
- duże średnice otworów na
wały
- krótkie czasy reakcji
- wysokie momenty obrotowe pomimo niewielkich
gabarytów
- łatwe w montażu wykonanie z pierścieniem zaciskowym
- wykonanie
niesynchroniczne lub synchroniczne
- bezluzowe połączenie wał - piasta
- także z
bezluzowym sprzęgłem ROTEX-GS lub bezluzowym, skrętnie sztywnym
- sprzęgłem
RADEX-NC
- możliwy bezpośredni montaż np. kół pasowych (zintegrowane łożysko
kulkowe)
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8200 Nm
- dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne
- dostępne również jako wykonanie odseparowujące
- połączenie kołnierzowe z elementem odbiorczym
Trzy zasady działania sprzęgła przeciążeniowego KTR-SI przy tej samej przestrzeni montażowej
1. Niesynchroniczne DK Swobodne ponowne włączenie po przeciążeniu.Po ustąpieniu przeciążenia, kulki automatycznie wpadają w najbliższe następne wgłębienie (gniazdo).
2. Synchroniczne SR Po przekroczeniu nastawionego momentu obrotowego, następuje względne przesunięcie między stroną napędzającą i napędzaną. Przenoszony moment spada do małej wartości szczątkowej.
Kulki wychodzą z wgłębień w sprężynie talerzowej. Po usunięciu przeciążenia, z powodu specjalnego podziału zagłębień, kulki mogą ponownie wejść i pozostać we wgłębieniach sprężyny talerzowej dopiero po 360°. Strona napędowa i napędzająca są zawsze w tym samym, wzajemnym położeniu (możliwe jest również inne położenie zasprzęglania, np. 180°).
3. Nierozłączne SGR Wykonanie SGR, jedynie stwierdza przeciążenie, nie powodując, rozłączenia napędu. W przypadku przeciążenia można uzyskać sygnał z wyłącznika krańcowego. Nie jest możliwe mechaniczne rozłączenie strony napędzanej i napędzającej. |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Charakterystyka: - sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8200 Nm
- dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne
- dostępne również jako wykonanie odseparowujące
- połączenie kołnierzowe z elementem odbiorczym
Trzy zasady działania sprzęgła przeciążeniowego KTR-SI przy tej samej przestrzeni montażowej
1. Niesynchroniczne DK Swobodne ponowne włączenie po przeciążeniu.Po ustąpieniu przeciążenia, kulki automatycznie wpadają w najbliższe następne wgłębienie (gniazdo).
2. Synchroniczne SR Po przekroczeniu nastawionego momentu obrotowego, następuje względne przesunięcie między stroną napędzającą i napędzaną. Przenoszony moment spada do małej wartości szczątkowej.
Kulki wychodzą z wgłębień w sprężynie talerzowej. Po usunięciu przeciążenia, z powodu specjalnego podziału zagłębień, kulki mogą ponownie wejść i pozostać we wgłębieniach sprężyny talerzowej dopiero po 360°. Strona napędowa i napędzająca są zawsze w tym samym, wzajemnym położeniu (możliwe jest również inne położenie zasprzęglania, np. 180°).
3. Nierozłączne SGR Wykonanie SGR, jedynie stwierdza przeciążenie, nie powodując, rozłączenia napędu. W przypadku przeciążenia można uzyskać sygnał z wyłącznika krańcowego. Nie jest możliwe mechaniczne rozłączenie strony napędzanej i napędzającej. |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło SI ze sprzęgłem ROTEX |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8.200 Nm
- w połączeniu ze sprzęgłem elastycznym ROTEX
- połączenie wał-wał
- montaż wzdłuż osi
- dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne
- dostępne również jako wykonanie odseparowujące
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgło SI ze sprzęgłem ROTEX |
Charakterystyka:
- sprzęgło przeciążeniowe przenoszące moment obrotowy do 8.200 Nm
- w połączeniu ze sprzęgłem elastycznym ROTEX
- połączenie wał-wał
- montaż wzdłuż osi
- dostępne jako wykonanie niesynchroniczne, synchroniczne lub nierozłączne
- dostępne również jako wykonanie odseparowujące
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Bezluzowe sprzęgło przeciążeniowe KTR-SI Compact |
Charakterystyka: - bezluzowe sprzęgło przeciążeniowe przenoszące
moment obr. do 3100 Nm
- specjalne wykonanie sprężyny w celu uzyskania niewielkiego
momentu
- szczątkowego i dużej dokładności przełączania
- dostępne ze sprzęgłem
ROTEX® GS jako połączenie wał-wał
- montaż wzdłuż osi
- dostępne jako wykonanie
niesynchroniczne, synchroniczne
- opcjonalnie bezluzowe połączenie cierne wał-piasta lub
standardowe
- wykonanie na wpust
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Bezluzowe sprzęgło przeciążeniowe KTR-SI Compact |
Charakterystyka: - bezluzowe sprzęgło przeciążeniowe przenoszące
moment obr. do 3100 Nm
- specjalne wykonanie sprężyny w celu uzyskania niewielkiego
momentu
- szczątkowego i dużej dokładności przełączania
- dostępne ze sprzęgłem
ROTEX® GS jako połączenie wał-wał
- montaż wzdłuż osi
- dostępne jako wykonanie
niesynchroniczne, synchroniczne
- opcjonalnie bezluzowe połączenie cierne wał-piasta lub
standardowe
- wykonanie na wpust
|
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|