|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe -> Pneumatyczne |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS5/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Tłoki zintegrowane. Powierzchnie zabezpieczone przed
korozją. Okładziny cierne bezazbestowe Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 14 [Nm]
- Szczęki
hamulcowe: nr części 4457.901.133
- Przyłącze dla sprężonego powietrza: dla średnicy
zewnętrznej 4,3 mm
- Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
- Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na
1 zadziałanie
- Ciężar: 0,4 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 6 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS5/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Tłoki zintegrowane. Powierzchnie zabezpieczone przed
korozją. Okładziny cierne bezazbestowe Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 14 [Nm]
- Szczęki
hamulcowe: nr części 4457.901.133
- Przyłącze dla sprężonego powietrza: dla średnicy
zewnętrznej 4,3 mm
- Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
- Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na
1 zadziałanie
- Ciężar: 0,4 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 6 mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS10/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Tłoki zintegrowane. Powierzchnie zabezpieczone przed
korozją. Okładziny cierne bezazbestowe Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 90 [Nm]
- Szczęki
hamulcowe: nr części 4457.901.101
- Przyłącze w kształcie litery L dla średnicy zewnętrznej 6
mm
- Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
- Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na 1
zadziałanie
- Ciężar: 1,1 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS10/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Tłoki zintegrowane. Powierzchnie zabezpieczone przed
korozją. Okładziny cierne bezazbestowe Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 90 [Nm]
- Szczęki
hamulcowe: nr części 4457.901.101
- Przyłącze w kształcie litery L dla średnicy zewnętrznej 6
mm
- Ciśnienie robocze: maks. 6 bar
- Zużycie powietrza: maks. 3 cm3 na 1
zadziałanie
- Ciężar: 1,1 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS15/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły
cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania:
450 [Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.117
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza: maks. 124 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar: 4,6 kg
- Grubość
tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS15/H |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły
cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania:
450 [Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.117
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza: maks. 124 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar: 4,6 kg
- Grubość
tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS20/V |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny. Membranowy element ciśnieniowy. Elementy cierne
bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 700 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.103.161
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1/4"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 120 cm3
- Ciężar: 4,8
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS20/V |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny. Membranowy element ciśnieniowy. Elementy cierne
bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 700 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.103.161
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1/4"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 120 cm3
- Ciężar: 4,8
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/HA |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Cylinder główny z płaskim tłokiem. Automatyczna regulacja
pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin. Elementy
cierne bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.901.135
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
- Ciężar: 12,3
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/HA |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk
z wykorzystaniem siły sprężyny. Cylinder główny z płaskim tłokiem. Automatyczna regulacja
pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin. Elementy
cierne bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.901.135
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
- Ciężar: 12,3
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/VA |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny. Cylinder główny z płaskim tłokiem. Automatyczna regulacja
pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin. Elementy
cierne bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.901.103
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
- Ciężar: 12,3
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PPS30/VA |
Nacisk jest wytwarzany za pośrednictwem sprężonego powietrza, otwieranie szczęk z wykorzystaniem siły sprężyny. Cylinder główny z płaskim tłokiem. Automatyczna regulacja
pozwalająca zespołowi ciernemu na stałą siłę hamowania pomimo zużywania się okładzin. Elementy
cierne bezazbestowe. Obrotowo montowane bloki cierne zapewniają pełny kontakt z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 4500 [Nm]
- Nr. okładzin ciernych:
4457.901.103
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie robocze: maks. 6
bar
- Zużycie powietrza w trakcie jednego uruchomienia: 490 cm3
- Ciężar: 12,3
kg.
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm.
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP10/HR |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie
sprężonym powietrzem. Sworzeń gwintowany, obciążony sprężyną kompensuje zużycie zespołu ciernego
podczas hamowania. Powierzchnie zabezpieczone przed korozją. Zespoły cierne
bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 50 [Nm]
- Nr. części dla zacisków hamulcowych:
4457.109.102
- Podłączenie sprężonego powietrza: Przyłącze w kształcie litery L do średnicy
zewnętrznej 6 mm
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 8 bar
- Zużycie powietrza:
maks. 3 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar: 1 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP10/HR |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie
sprężonym powietrzem. Sworzeń gwintowany, obciążony sprężyną kompensuje zużycie zespołu ciernego
podczas hamowania. Powierzchnie zabezpieczone przed korozją. Zespoły cierne
bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 50 [Nm]
- Nr. części dla zacisków hamulcowych:
4457.109.102
- Podłączenie sprężonego powietrza: Przyłącze w kształcie litery L do średnicy
zewnętrznej 6 mm
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 8 bar
- Zużycie powietrza:
maks. 3 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar: 1 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP20/VR |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Ręczna regulacja przeciwdziałająca wpływowi zużycia bloku
ciernego. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 610 [Nm]
- Nr
części: szczęki hamulcowe: 4457.103.907
- Podłączenie sprężonego powietrza G
1/4"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 7 bar
- Zużycie powietrza: maks. 17 cm3 na
1 zadziałanie
- Ciężar: 5 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSP20/VR |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Ręczna regulacja przeciwdziałająca wpływowi zużycia bloku
ciernego. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt
pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 610 [Nm]
- Nr
części: szczęki hamulcowe: 4457.103.907
- Podłączenie sprężonego powietrza G
1/4"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar, maks. 7 bar
- Zużycie powietrza: maks. 17 cm3 na
1 zadziałanie
- Ciężar: 5 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/HR i NSP30/HA |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów
ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo
zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
- Szczęki hamulcowe NSP30/HR z ręczną
regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
- Nr części 4457.901.116
- Szczęki
hamulcowe NSP30/HA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
- Nr części
4457.901.129
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar,
maks. 8 bar
- Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar 13
kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/HR i NSP30/HA |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów
ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo
zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
- Szczęki hamulcowe NSP30/HR z ręczną
regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
- Nr części 4457.901.116
- Szczęki
hamulcowe NSP30/HA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
- Nr części
4457.901.129
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar,
maks. 8 bar
- Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar 13
kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/VR i NSP30/VA |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów
ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo
zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
- Szczęki hamulcowe NSP30/VR z ręczną
regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
- Nr części 4457.901.105
- Szczęki
hamulcowe NSP30/VA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
- Nr części
4457.901.126
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar,
maks. 8 bar
- Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar 13
kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe NSP30/VR i NSP30/VA |
Bezpieczny hamulec; docisk jest wytwarzany przez siłę sprężyny, otwieranie za
pomocą sprężonego powietrza. Automatyczna regulacja uwzględniająca zużywanie się elementów
ciernych w celu zapewnienia stałej siły hamowania. Zespół cierny bezazbestowy. Obrotowo
zamontowane zespoły cierne zapewniają kontakt pełną powierzchnią z tarczą
hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185 [Nm]
- Szczęki hamulcowe NSP30/VR z ręczną
regulacją kompensującą zużycie elementów ciernych
- Nr części 4457.901.105
- Szczęki
hamulcowe NSP30/VA z automatyczną regulacją kompensującą zużycie bloku ciernego
- Nr części
4457.901.126
- Podłączenie sprężonego powietrza: G 1"
- Ciśnienie powietrza: min. 5 bar,
maks. 8 bar
- Zużycie powietrza: maks. 48 cm3 na 1 zadziałanie
- Ciężar 13
kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5 mm
|
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|