|
|
Sprzęgła jednokierunkowe -> Sprzęgła AGF i AGFN z kołnierzami |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła jednokierunkowe AGF i AGFN z kołnierzami czołowymi |
Połączenie sprzęgieł jednokierunkowych rolkowych serii AGF z szeregiem
kołnierzy czołowych dostarcza szerokiego zakresu kompletnych sprzęgieł wyposażonych we własne
łożyskowanie oraz integralny system smarowania. Kołnierze mogą być dołączane zgodnie z życzeniem,
odpowiednie dla większości zastosowań. Najbardziej powszechne są poniżej wymienione
kombinacje.
AGF-F1-F2: jest najbardziej popularną kombinacją, umożliwiającą łatwy montaż
koła pasowego, koła łańcuchowego lub koła zębatego na bieżni zewnętrznej. Kołnierz F2 umożliwia
ponowne smarowanie.
AGF-F2-F7: są zaprojektowane tak, aby umożliwić dołączanie sprzęgieł
elastycznych lub przegubów uniwersalnych. Mogą być również używane z przyłączem kołnierzowym jako
backstopy. W tej aplikacji zamiast płyty F2 może być zastosowany kołnierz
F4.
AGFN-F5-F6: umożliwiają łatwe dołączanie kół zębatych, kół łańcuchowych, kół pasowych
i.t.d. do napędów przymusowych za pośrednictwem rowka wpustowego na bieżni
zewnętrznej.
Rozwiert: Od 12 mm/62 mm do 150 mm/400 mm
Moment: Od 44 Nm do 56000
Nm |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła jednokierunkowe AGF i AGFN z kołnierzami czołowymi |
Połączenie sprzęgieł jednokierunkowych rolkowych serii AGF z szeregiem
kołnierzy czołowych dostarcza szerokiego zakresu kompletnych sprzęgieł wyposażonych we własne
łożyskowanie oraz integralny system smarowania. Kołnierze mogą być dołączane zgodnie z życzeniem,
odpowiednie dla większości zastosowań. Najbardziej powszechne są poniżej wymienione
kombinacje.
AGF-F1-F2: jest najbardziej popularną kombinacją, umożliwiającą łatwy montaż
koła pasowego, koła łańcuchowego lub koła zębatego na bieżni zewnętrznej. Kołnierz F2 umożliwia
ponowne smarowanie.
AGF-F2-F7: są zaprojektowane tak, aby umożliwić dołączanie sprzęgieł
elastycznych lub przegubów uniwersalnych. Mogą być również używane z przyłączem kołnierzowym jako
backstopy. W tej aplikacji zamiast płyty F2 może być zastosowany kołnierz
F4.
AGFN-F5-F6: umożliwiają łatwe dołączanie kół zębatych, kół łańcuchowych, kół pasowych
i.t.d. do napędów przymusowych za pośrednictwem rowka wpustowego na bieżni
zewnętrznej.
Rozwiert: Od 12 mm/62 mm do 150 mm/400 mm
Moment: Od 44 Nm do 56000
Nm |
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|