Połączenie sprzęgła jednokierunkowego rolkowego z kołnierzami F3 i F2/F4 tworzy
kompletną jednostkę wyposażoną w łożyska oraz własny, integralny system smarowania.Jednostki te
są przede wszystkim przewidziane do wykorzystania jako backstopy, ale mogą być również używane jako
ramię do realizowania ruchu postępowo - zwrotnego przy indeksowaniu. W zestawieniach jako
backstop bieżnia zewnętrzna jest zabezpieczona przed obracaniem się poprzez zastosowanie krzywkowego
sworznia, który dzięki swojemu kształtowi kompensuje niewspółosiowość.
Sworzeń musi mieścić się
swobodnie we współpracującym z nim siedzisku, aby uniknąć dodatkowego obciążenia łożysk, tak więc
zalecana jest szczelina o szerokości 0,5 mm powyżej średnicy sworznia "C". Sprzęgła o większym
momencie obrotowym dla średnicy wałów 25 - 35 mm mogą być dostarczane na specjalne
zamówienie.
Rozwiert: Od 12 mm/62 mm do 150 mm/400 mm
Moment: Od 44 Nm do 56000
Nm
|